سامسونگ A72 و سامسونگ A52 چه تفاوت هایی دارند؟
نوشته شده توسط : دکتر برهمن سبزواری

همانطور که میدانید سامسونگ به تازگی از جدید ترین میان رده های خود با نام های گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی کرده است: این گوشی های جدید کمپانی سامسونگ بی نهایت شبیه به هم هستند و بسیاری از ویژگی های آنها دقیقا با هم برابر است . البته خب تفاوت هایی هم بین آنها وجود دارند که قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم و یک حالت مقایسه ایی داشته باشیم تا شما بتوانید به صورت دقیق تر انتخاب و خرید کنید.

در درجه اول باید به سراغ ابعاد برویم، جایی که اولین تفاوت ها اینجا نمایان شده است: هر دوی این گوشی ها ضخامتی برابر با 8.4 میلی متر دارند اما طول و عرضشان متفاوت است. سامسونگ گلکسی A72 دارای ابعاد 165 × 77.4 میلی متر است  در حالیکه گلکسی a52 دارای ابعاد کوچکتر 159.9 × 75.1 میلی متر است. 

نفاوت دیگر در بخش سایر صفحه نمایش است: گلکسی a72 دارای نمایشگر 6.7 اینچی است که این اندازه در گلکسی a52 سامسونگ 6.5 اینچ می باشد. در بخش نمایشگر بجز سایز نمایشگر تفاوت دیگری وجود ندارد و هر دوی این گوشی ها از یک نوع پنل با یک کیفیت مشخص بهره مند هستند.

تفاوت مهم بعدی در بخش باتری اتفاق می افتد : جایی که در آن از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت در گلکسی A72 و 4500 میلی آمپر ساعت در گلکسی A52 استفاده شده است. البته هر دوی این گوشی ها از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می کنند اما باید بگوییم که در جعبه سامسونگ A52 شارژر قرار گرفته شده 18 واتی است اما در جعبه گوشی سامسونگ A72 اداپتور 25 واتی از نوع Type-C قرار گرفته است.

آخرین تفاوت در یکی از لنز های دوربین اتفاق می افتد که به جای دوربین 8 مگاپیکسلی در A72 از یک لنز 5 مگاپیکسلی در گلکسی A52 استفاده شده است که طبق بررسی های ما هیچ تفاوتی در تجربه عکاسی با این دو گوشی ندارد.

ارائه این تفاوت ها میتوانست کمک زیادی به شما برای انتخاب و خرید مطمئن تر کند، اما در صورتی که هنوز ابهام و یا سوالی در این زمینه دارید میتوانید از مشاوره رایگان وبسایت مدیافناوری استفاده کنید. همچنین میتوانید قیمت گوشی سامسونگ A72 را در فروشگاه مدیافناوری مشاهده کنید.





:: برچسب‌ها: samsung ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: